Personalizowane usługi w telewizorach Samsunga

Marek Cekaw
Personalizowane usługi w telewizorach Samsunga

W przyszłym tygodniu, w Las Vegas rozpoczną się targi CES 2017, na których zobaczymy m.in., wiele nowości z kategorii sprzętu RTV. Warto będzie odwiedzić stoisko Samsunga, gdzie koreański koncern zaprezentuje zupełnie nowe, spersonalizowane usługi przeznaczone dla swych telewizorów Smart TV.

0

Podczas styczniowych targów elektroniki użytkowej, Samsung zaplanował prezentacje wielu nowych produktów. Będą one jednak dotyczyć nie tylko sprzętu, ale też oprogramowania i zapewnianych przez nie funkcji. Wśród propozycji, które pokaże nam koreański gigant, znajdą się również personalizowane usługi przeznaczone dla użytkowników telewizorów Smart TV.

Samsung pokaże nam trzy zupełnie nowe usługi: "Sports", "Music" oraz "TV Plus", które będzie można spersonalizować zgodnie z gustem oraz oczekiwaniami użytkownika, samodzielnie wybierając treści, które będą prezentowane.

Usługa "Sports" dostarczy nam informacji o ulubionych drużynach sportowych, punktacji rozegranych przez nie spotkań, jak również pokaże kiedy można obejrzeć ich kolejny mecz oraz gdzie będzie rozgrywany. Początkowo ilość dostępnych treści może być nieco ograniczona, ale Samsung już zapowiedział, że prowadzi rozmowy z takimi partnerami jak NBC Sports oraz UFC, co powinno znacznie wzbogacić ofertę.

"Music" umożliwi nam z kolei wyszukiwanie oraz identyfikację piosenek, które usłyszymy w oglądanych programach. Zapewni nam także dostęp do ośmiu serwisów streamujących muzykę, w tym Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon oraz Bugs. Nowa opcja będzie na początku dostępna m.in. w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii oraz Korei Południowej, ale w miarę upływu czasu, dojdą kolejne państwa, w których będzie można z niej korzystać.

"TV Plus" jest usługą, która powinna przypaść go gustu miłośnikom filmów. Jest to bowiem serwis VOD, który zapewni dostęp do szerokiej gamy kanałów oferujących różnego rodzaju filmy oraz programy telewizyjne. Opcja jest już dostępna w Stanach Zjednoczonych oraz Południowo-wschodniej Azji, natomiast w Europie pojawi się dopiero od kwietnia przyszłego roku.

To na razie wstępne informacje dotyczące nowych usług, natomiast więcej szczegółów na temat ich funkcjonowania, poznamy już podczas targów CES.

smarttv-sa1

Źródło: Samsung.com

Waszym zdaniem

Brak opinii.

Zaloguj się, aby móc dodawać komentarze.