Ekspresy na kapsułki są coraz bardziej popularne

Damian Jaroszewski
Ekspresy na kapsułki są coraz bardziej popularne

Co piąty ekspres do kawy, który jest kupowany w Internecie, to model kapsułkowy - wynika z danych sklepu Agito.pl. W roku 2012 udział tego typu sprzętu ma wzrosnąć o kolejne 10-15%. Największą popularnością cieszą się modele w cenie do 500 zł.

0

Specjaliści sklepu Agito.pl przewidują, że jeśli dotychczasowy wzrost zostanie utrzymany, to w ciągu najbliższych kilku lat ekspresy kapsułkowe uzyskają 50-procentowy udział w swoim segmencie rynku.
Polscy konsumenci najchętniej kupują sprzęt marki Krups. Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszą się ekspresy Bosch, Philips Saeco i De'longhi. Najczęściej kupowanym modelem w sklepie Agito.pl jest Krups KP 1006 Dolce Gusto, który kosztuje około 250 złotych.
- Sprzedaż ekspresów kapsułkowych rośnie, gdyż coraz większa grupa osób dowiaduje się o istnieniu tej technologii, dużej prostocie obsługi i stosunkowo niskiej ceny samych urządzeń. Dość drogie są natomiast same kapsułki, co sprawia, że tego typu sprzęt polecamy głównie miłośnikom kawy, którzy piją nie więcej niż kilka filiżanek w tygodniu. Najlepiej, jeśli na co dzień kawę pijemy w pracy, a kapsułki wykorzystujemy w weekendy. Wówczas koszt będzie niewielki, a przyjemność ogromna przy znacznej oszczędności czasu i wysiłku – mówi Łukasz Świedliński, Product Manager Agito.pl.

Waszym zdaniem

Brak opinii.

Zaloguj się, aby móc dodawać komentarze.