Marka Mio liderem na rynku wideorejestratorów w Polsce

Jakub Kornacki
Marka Mio liderem na rynku wideorejestratorów w Polsce

Marka Mio świętuje swoje 15 urodziny na polskim rynku. Niezawodność oraz popularność producenta jest na tyle duża, że firma ta jest niekwestionowanym liderem pod względem sprzedaży kamer samochodowych w Polsce.

0

Makra Mio tak naprawdę od kilku lat może pochwalić się pozycją lidera wśród wszystkich producentów samochodowej elektroniki użytkowej. Tajwański producent bezapelacyjnie należy do grona najbardziej liczących się marek w kategorii nawigacji samochodowych. W chwili obecnej klienci najchętniej kupują kamery samochodowe.

Z danych przedstawionych przez Mio wynika, że w ostatnim kwartale ubiegłego roku firma sprzedała o ponad jedną trzecią (35%) więcej kamer samochodowych niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W tym momencie tajwański producent może pochwalić się ponad 50-procentowym udziałem na rynku wideorejestratorów.

Wideorejestratory Mio odróżnia od konkurencji innowacyjność funkcjonalna i najwyższa jakość doceniana przez polskiego konsumenta. Jesteśmy dumni z bardzo pozytywnych opinii o urządzeniach wśród ekspertów i samych użytkowników. To właśnie powoduje, że rośnie zainteresowanie naszymi produktami pomimo cen znacząco wyższych od średniej rynkowej. A jest w czym wybierać. Obecnie dostępne są urządzenia oferujące nagrywanie obrazu w jakości do 2.5K, płynność nagrań do 60 klatek na sekundę, jasną przysłonę o wartości do F1.8, WiFi, czy nawet możliwość transmisji na żywo w serwisie Facebook. Najnowsze urządzenia dają również możliwość rejestrowania tego, co dzieje się za pojazdem, czy nawet monitorowania ciśnienia w oponach, dzięki opcjonalnym akcesoriom – mówi Mariusz Manowski, CEE Country Director MiTAC Europe. 

Sprawdź ofertę kamer samochodowych Mio.

Źródło: Mio, AGDLab.pl.

Waszym zdaniem

Brak opinii.

Zaloguj się, aby móc dodawać komentarze.