Multimedia Polska rozpoczyna testy serwisu Multimedia GO

Jakub Kornacki
Multimedia Polska rozpoczyna testy serwisu Multimedia GO

Firma Multimedia Polska poinformowała o rozpoczęciu testów beta nowego serwisu Multimedia GO, dzięki któremu użytkownicy zyskają dostęp do bogatej oferty telewizyjnej oraz biblioteki VoD za pośrednictwem internetu. 

0

Do końca bieżącego roku wszyscy abonenci telewizji Multimedia Polska będą mogli całkowicie bezpłatnie korzystać z nowego serwisu. Z bogatej oferty Multimedia GO można korzystać za pomocą internetu dowolnej sieci. Dzięki nowemu serwisowi użytkownicy zyskają dostęp do większości kanałów telewizyjnych, które są dostępne w ich pakiecie TV. W momencie uruchamiania testów beta, w serwisie zostało udostępnionych aż 117 kanałów (w tym 35 w jakości HD).

Serwis Multimedia GO oprócz bogatej oferty telewizyjnej oraz szerokiej gamy filmów na żądanie oferuje wiele ciekawych rozwiązań. Jednym z nich jest funkcja Catch Up, dzięki której istnieje możliwość odtwarzania audycji telewizyjnych nawet do tygodnia wstecz. Oprócz tego serwis umożliwia nagrywanie dowolnych programów oraz powrócenia do nich w dowolnych chwilach. Warto wspomnieć o uruchomionym w czerwcu serwisie wideo na żądanie dla dzieci, do którego użytkownicy oczywiście również zyskają dostęp.

Multimedia od zawsze była liderem technologicznym na polskim rynku video. Jako pierwszy operator kablowy w Polsce uruchomiliśmy transmisję w standardzie High Definition, usługi VOD i wiele innych. Teraz z kolei nadszedł czas na zaoferowanie naszym abonentom innowacyjnych usług w obszarze streamingu video. Nie mam wątpliwości, że taką właśnie innowacyjną usługą okaże się serwis Multimedia GO. – mówi Bartłomiej Kasiński, Dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju w Multimedia Polska. – Jestem przekonany, że usługa „7 dni Catch Up”, czyli możliwość obejrzenia pozycji programowych do siedmiu dni wstecz, czy też PVR – spotkają się z dużym zainteresowaniem ze strony naszych abonentów. Przygotowane rozwiązanie wymagało pokonania wielu przeszkód natury technicznej oraz trudnych negocjacji w obszarze praw autorskich z właścicielami poszczególnych kanałów. Nie wszystkie stacje zgodziły się nam na te nowe, wygodne dla abonentów formy udostępniania treści, ale pierwszy krok został zrobiony, dalsze obiecujemy postawić jak najszybciej. W końcu mamy najlepszy w Polsce zespół odpowiedzialny za pozyskiwanie kontentu oraz wdrażanie innowacji technologicznych – dodaje z dumą Bartłomiej Kasiński.

Źródło: Multimedia Polska, AGDLab.pl.

Waszym zdaniem

Brak opinii.

Zaloguj się, aby móc dodawać komentarze.