Sony nawiązało współpracę z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Damian Jaroszewski
Sony nawiązało współpracę z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Firma Sony nawiązała współpracę z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Tym samym Japończycy zostali partnerem technologicznym festiwalu Warszawa w Budowie, który odbędzie się 12 października.

0

W trakcie trwania imprezy produkty marki Sony będą nie tylko częścią wystawy, ale także technologicznym wsparciem dla organizatorów. Odwiedzający będą mieli okazję zobaczyć między innymi telewizory z serii Bravia, tablety Xperia X i Sony S oraz notebooki z linii E oraz T.

Festiwal odbędzie się w pawilonie Emilia przy ulicy Emilii Plater w Warszawie. W tym roku został on zorganizowany już po raz czwarty. Poświęcony będzie tematyce reklamy w przestrzeni publicznej Warszawy. Do obejrzenia będzie między innymi wystawa o nazwie Miasto na sprzedaż, która przypomni historię reklamy na ulicach stolicy od XIX wieku do dziś. Oprócz tego na festiwalu odbędzie się ponad 50 innych wydarzeń. Będą to między innymi projekcje filmów, wykłady, warsztaty i projekty artystyczne.

- Emilia pozwala nam rozwinąć skrzydła i dotrzeć do szerokiej publiczności. Tworzymy dla niej zupełnie nowe miejsce i program łączący sztukę z najbardziej aktualnymi tematami, jakie podsuwa życie w wielkiej metropolii - bo nią właśnie staje się Warszawa. Dzięki współpracy z Sony zaoferujemy widzom szereg unikalnych atrakcji. Przy użyciu tabletów Xperia S będzie można na przykład zapoznać się z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości przez reklamę - specjalnie dla nas powstały aplikacje, które wygenerują ruchome, trójwymiarowe obrazy w wirtualnej przestrzeni wystawy - mówi Marcel Andino Velez, wicedyrektor Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

źródło: Sony, Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Waszym zdaniem

Brak opinii.

Zaloguj się, aby móc dodawać komentarze.