W dniach 6-11 września w Amsterdamie odbędą się targi IBC 2012 dla mediów i profesjonalistów z branży telewizyjnej. Nie zabraknie na nich firmy Canon, która zdradziła części swoich planów na tą imprezę.
Nikon zaprezentował nowy obiektyw typu zoom do lustrzanek formatu FX. Model AF-S NIKKOR 24-85 mm f/3,5-4,5G ED VR, jak sama nazwa wskazuje, ma zakres ogniskowych 24-85 mm.
Portal Ceneo przygotował raport na temat rynku fotografii w Polsce w 2011 roku. Wynika z niego, że przechodzimy sporą zmianę. Ludzie coraz rzadziej interesują się tradycyjnymi kompaktami i lustrzankami na rzecz aparatów cyfrowych z wymienną...
Oferta firmy Panasonic powiększyła się o dwa aparaty cyfrowe Lumix DMC-FH8 i DMC-FH6. Oba powstały z myślą o osobach, które przede wszystkim cenią sobie mobilność i niewielkie rozmiary tego typu urządzeń.
Samsung wprowadza dwa nowe aparaty cyfrowe WB150F oraz DualView DV300F. Pierwszy należy do modnego ostatnio segmentów z dużym zoomem optycznym, a drugi ma dodatkowy wyświetlacz, który ma ułatwić robienie autoportretów lub sweet fotek z...
Coraz większą popularność zyskują cyfrowe aparaty kompaktowe ze stosunkowo dużym zoomem optycznym. Kolejnym przedstawicielem tego trendu jest model Olympus SP-620UZ, który dodatkowo jest przyjazny dla kieszeni potencjalnego nabywcy.
Canon zaprezentował dwa nowe aparaty cyfrowe z długim zoomem. Modele PowerShot SX260 i PowerShot SX240 mogą aż 20-krotnie przybliżyć obraz i zdaniem producenta są najcieńszymi na świecie kompaktami z takim zoomem.
Miniony rok nie był łaskawy dla Kodaka. Firma jest na skraju bankructwa i tak naprawdę nikt nie wie, co się z nią dalej stanie. Jedno jest pewne - nie będzie produkować aparatów cyfrowych i wielu innych urządzeń. Jeszcze w tym roku...
Zoom 18-250mm Tamrona jest urzeczywistnieniem marzeń fotografa. Jest to wynik trwającej nieustannie misji Tamrona mającej na celu opracowanie, ku zadowoleniu klientów, najbardziej unikalnych w skali światowej zoomów "jeden obiektyw do...
Funkcje aparatów cyfrowych, na które zwracają naszą uwagę producenci w reklamach, nie zawsze są najważniejsze. Mało tego, czasem nadmiar szkodzi! Rozprawiamy się z kilkoma mitami, w które wierzą marketingowcy, a w które Wy zdecydowanie nie...